خرید کشمش صادراتی

خرید کشمش صادراتی

 

خرید کشمش صادراتی

خرید کشمش صادراتی

خواص کشمش:

کشمش یک میوهء خشک مغذی است که درتمام سال به وفور یافت می‌شود.کشمش دارای خواص زیادی است که خوردن آن به اغلب مردم به جز کسانی که بیماری‌های خاصی ازقبیل حساسیت به انگور یا اسهال مداوم دارند،توصیه می‌شود. انواع ماده معدنی از قبیل آهن ،پتاسیم و کلسیم به میزان قابل توجهی وجود دارد. ویتامین‌های دی و بی در آن فراوان است. کشمش برای زنان یائسه بسیار مفید است و از سرطان کولون جلوگیری می‌کند.چون کشمش دارای طبع گرم است خوردن آن به حافظه کمک می‌کند و برکبد، سیستم تناسلی ،قلب و قلب تاثیر خوبی دارد.کشمش منبع خوب آنتی اکسیدان،فیبر و انرژی است.(خرید کشمش صادراتی)

انواع کشمش:

کشمش‌ها در بازار انواع متفاوتی دارند.بهترین نوع آن مویز است که از انگور سیاه شاهانی یا قرمز مجلسی تهیه می‌شود.اغلب در تهیه مویز از هیچ ماده کمک کننده برای خشک کردن استفاده نمی‌کنند . آن را در آفتاب و در محلی که هوا جریان دارد ، آویزان می‌کنند.مویزها سیاه رنگند و برخی از آن‌ها دانه‌دارند.برخی آن را با اکراه می‌خوردند اما خوردن مویز در احادیث جهت بهبود حافظه توصیه شده است.(خرید کشمش صادراتی)

کشمش آفتابی :

برای تهیه هر نوع کشمش قبل از هرکاری آب را از روی باغی که درختان تاک-نام دیگر درخت تاک مو است-در آن  قرار دارد،می‌اندازند. اصطلاح آب انداختن از روی باغ مفهوم جالبی دارد. باغدار قبل از آن که انگر آنقدر برسد که ترک بردارد دیگر به باغ آب  نمی‌دهد. این باعث می‌شود دانه‌های انگور درعین شیرینی ترک برندارند و شیرهء آن بیرون نزند. انگور افتابی را در افتاب پهن می‌کنند و یا آن را روی بندهای بزرگ آویزان می‌کنند اگر انگورها را روی زمین و پارچه پهن کنند باید هر روز آن را زیرو رو نمایند تا انگور سیاه یا له نشود.  کشمش‌های آفتابی معمولا خوشرنگ نیستند و مردم رنگ‌های زرد و سبز کشمش را بیشتر میسندند. در حالی که کشمش آفتابی قرمز یا مایل به قهوه‌ایست. سالم‌ترین نوع کشمش نوع آفتابی آن است.

 

کشمش سایه( سبز قلمی):

برخی از انواع انگور را که لطیف‌تر و بی‌دانه‌اند در سایه خشک می‌کنند. برای تهیه این نوع کشمش به فضای خاصی نیاز است. خانه‌ای با دیوارهای مشبک ساخته و انگورها را در آن آویزان می‌کنند. برای کمک به تهویه هوا پنکه‌ها را در ان روشن می‌کنند تا رو به انگورها بوزد. برخی برای این‌که در این مدت حشرات وارد انگورها نشوند دراتاق گوگرد دود می‌کنند.انگور چون در سایه خشک می‌شود سبز و خوشرنگ است.و خریدار بیشتری دارد.

 

کشمش زرد:

در تهیه این نوع کشمش که اتفاقا خریداران بیشتری هم دارد از تیزاب استفاده می‌کنند.درصد معینی تیزاب را در آب حل می‌کنند و انگور را به صورت خوشه در آن فرو می‌برند. انگور با رنگ زرد خوشرنگی به کشمش تبدیل می‌شود. هنگام استفاده از این نوع کشمش باید بادقت آن را شست و چون کشمش پلویی به این صورت تهیه می‌شود در استفاده از آن دقت به عمل آورد زیرا اگر هنگام تهیه از دوز مناسب استفاده نشود، احتمال سرطانزایی کشمش بالا می‌رود.

شما عزیزان میتوانید برای سفارش و خرید کشمش مرغوب و با کیفیت، هر مقدار لازم با شماره زیر در تماس باشید

09390827049

 

اخبار مرتبط

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   اخبار
  •   تاریخ انتشار :  2018/08/07