کشمش درجه یک

کشمش درجه یک

کشمش محصولی است که از خشک کردن میوه انگور بدست می آید و مانند انگور نیز دارای خواصی می باشد.این محصول موفق شده است که به صورت عالی  جایگاه  خود را در بین خشکبارها محکم کند وطرفدارهای زیادی داشته باشد.

کشمش انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن وبهترین آن برای صادرات کشمش سبز بدون دانه می باشد(کشمش پیکامی). کشمش درنقاط مختلف ایران کشت می شود،که بهترین آن درشهرستان کاشمرازشهرهای استان خراسان رضوی می باشد.

کشمش انواع بسیاری از نوع کیفیت دارد که باز هم باعث شناسایی آن توسط افراد عادی غیرممکن است،مگراینکه بومیان منطقه(شهرستان کاشمر)باشد.

کشمش درجه یک

کشمش درجه یک

دقت در خرید کشمش

بنابه انواع مختلف کشمش درجه یک،دو،سه،چهار باید دقت لازم را داشت که در خرید نوع محصول (کشمش) گول نخوریم ، زیرا افراد و شرکت هایی هستند در فضای مجازی که اقدام به فروش کشمش های درجه دو،سه،چهار به جای کشمش درجه یک می کنند(با قیمت پایین تر).وکشمش هارا به جای کشمش درجه یک به مشتری می دهند و مشتریان بخاطر قیمت پایین تر وبدون هیچ آگاهی اقدام به خرید می کنند،و به فروشنده بابت ارزان فروشی اعتماد می کنند.

با اینکه اطلاعی درقبال کم فروشی فروشنده یعنی همان جازدن کشمش درجه دو و سه به جای کشمش درجه یک ندارند.و شعارشرکت ترشیز این است که  کیفیت را فدای قیمت نکنیم.

به چه شرکت هایی اعتماد کنیم؟

در این عرصه افرادی هستند که با تاسیس یک سوله یا یک دربند مغازه اقدام به خرید و فروش این گونه محصولات می کنند.با اینکه نه جواز تاسیس شرکت و نه جواز بازرگانی و نه حتی مجوز های لازم برای خرید و فروش این محصول را دارا هستند.

شرکت صادرات ترشیز

شرکت صادرات ترشیز با دو دفتر فروش، یکی در شهر کرج و دیگری در شهرستان کاشمر اقدام به فروش و صادرات

محصولاتی همچون کشمش،انگور،زعفران،انار می کند، ودارای کارت بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و جواز بهداشت ودیگر جواز های مورد نیاز برای صادرات می باشد،و صادرات های موفقی به وکشورهای کانادا،قطر،استونی،روسیه،ترکیه،ارمنستان داشته است. و همچنین درحال تاسیس شعبه دیگری از شرکت در استونی از قاره اروپا می باشد.

 

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات کاملی در قبال صادرات کشمش و کشمش صادراتی و خرید کشمش داده باشیم.

اخبار مرتبط

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   اخبار
  •   تاریخ انتشار :  2018/09/01