خرید انگور صادراتی

خرید انگور صادراتی

 

انگور و درخت آن:

یازده جنس و بیش از شش صدگونه  بیست هزار نوع انگور در سرتاسر جهان می‌روید.همهء این انواع از دو گونه انگور وحشی خاور نزدیک و آمریکای شمالی نتیجه شده‌اند.انگور به دونوع دانه‌دار و بی‌دانه تقسیم می‌شود. هردونوع انگور و فراورده‌های آن دردنیا طرفداران زیادی دارد. میوه‌ای با طعم‌های متفاوت که بیشتر ذائقه‌ها را راضی نگاه داشته است. در عدهء از انسان‌ها تولید حساسیت زیاد می‌کند ولی اغلب مردم آن را دوست دارند. در احادیث انگور همراه سیب ،انار و خرما جزو میوه‌های بهشتی شمرده شده است.(خرید انگور صادراتی)

انواع انگور:

ایران دهمین کشور تولید کننده انگور در دنیاست. در ایران انگورها نام‌های متفاوتی دارند.انگور عسکری ، شاهانی، یاقوتی، رازقی، لعل،دم خروسی ،گوهر،مراغه ای، مسکه، ملایی ، کزنه‌ای و مثقالی نمونه‌هایی از آن‌ها می‌باشد.انگور کاشمر از معروف‌ترین انگورها در ایران است. حتی دیده شده که شهرهای دیگر ایران هم کشمش و انگر خود را با نام انگور کاشمر صادر می‌کنند.(خرید انگور صادراتی)

 

 

فراورده‌های انگور:

آب غوره ، کشمش، شیره انگور و انواع حلواجات از فراورده‌های مهم انگور هستند که هرکدام خاصیت‌های زیادی برای بدن دارند.(خرید انگور صادراتی)

خواص انگور:

بین مردم بیتی با این مضمون رواج دارد:

                           درمیان میوه‌های خوشمزه   شاه انگور است و سلطان خربزه

انگور تازه منبع خوبی برای ویتامین ث و منگنز است. ویتامین‌های آ و ب و مواد معدنی مثل آهن و پتاسیم دارد.

از خواص بسیار مهم انگور خونساز بودن آن است. انگور قرمز از این نظر کیفیت بهتری دارد.خوردن انگور هم برای لاغرها و هم برای چاق‌ها مفید است ، فقط لاغرها باید آن را همراه با غذا میل کنند و چاق‌ها به تنهایی و بدون غذای دیگر. آب انگور برای یبوست،سل ،بواسیر و سیاه سرفه مفید است. کسانی که دچار ورم کلیه‌ها هستند می‌توانند آب انگور بنوشند زیرا آب انگور ادرارآور است و سنگ را دفع می‌کند.انگور پاک کنندهء معده است و مواد مضر آن را پاک سازی می‌کند.خوردن انگور باعث می‌شود غم و اندوه زایل شود.انگور قرمز آنتی اکسیدانی به نام کوئرنستین و پوست آن روزراتول می‌باشد که از تراکم و روی انباشته شدن پلاکت‌های خون جلوگیری می‌کند و مانع لخته شدن خون در بدن است.

انگور را دقیقا قبل از مصرف بشویید زیرا شستن انگور و گذاشتن آن داخل یخچال موجب خراب شدن دانه‌ها خصوصا دانه‌های ترک خورده آن می‌شود. زیرا همراه با شستن دانه‌های انگور مواد نگه دارندهء طبیعی آن هم شسته و از بین می‌روند.

اگر معدهء شما سرد و ضعیف است از خوردن دانه‌های انگور اجتناب کنید زیرا طبع هسته انگور سرد است و ممکن است گوارش آن برایتان سخت باشد.

خرید انگور:

در هنگام خرید انگور دقت کنید که ترک‌های زیادی در دانه‌های آن نباشد.اگر چه این ترک‌ها نشانه رسیدن و شیرین بودن انگور است اما محل نشستن انواع حشرات مانند زنبور و مگس هم هست بنابراین ممکن است موجب بیماری‌هایی مانند اسهال بشوند. میوه سیاه شده هم نشان ماندن میوه در آفتاب است و اگر انگور خوشرنگ نیست در انبار رسیده است و ممکن است خوش طعم نباشد.

در هرحال در خوردن انگور هم مانند همهء میوه‌ها و خوراکی‌ها نباید زیاده روی کرد زیرا ممکن است موجب چاقی بیش از اندازه شود. چون انگور مانع لخته شدن خون می‌شود بهتر است دو هفته قبل از انجام هرنوع عمل جراحی از خوردن زیاد انگور اجتناب کنید.

 

نمونه تصاویر انگور صادراتی

 

همچنین قبل تحویل بسته بندی صادراتی را برای شما مشتریان عزیر انجام داده و کاملا با استاندارد های گمرک می باشد

بسته بندی پلاژ ها در 120 سبد 6 کیلویی می باشد

 

خرید انگور صادراتی

خرید انگور صادراتی

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید

09390827049

اخبار مرتبط

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   اخبار
  •   تاریخ انتشار :  2018/07/30