برگ انگور صادراتی

برگ انگور صادراتی

 

انگور و مشتقات آن خوردنی ای دوست داشتنی است.نه تنها از انگور که از سایر قسمت‌های درخت انگور به ویژه برگ درخت انگورهم استفاده‌های زیادی می‌شود.برگ درخت انگور به عنوان یک درمان کننده بی‌نظیر برای انواع مریضی‌هاست.برگ درخت انگور برای قند خون مناسب است.

 

برگ انگور صادراتی

برگ انگور صادراتی

 

برگ مو برای درمان اسهال کاربرد زیادی دارد.برگ مو را دم می‌کنند و یا دم کرده ان را با عسل مخلوط می‌کنند و می‌نوشند. این دمنوش برای اسهال مفید است.

برگ مو  را جوشانده و آن را در دست و پای افراد سرما زده می‌پیچند تا سرمازدگی دست و پای آن‌ها درمان یافته ویا بهبود پیدا کنند.

دم کرده برگ مو برای افرادی که سرماخوردگی و زکامند بسیار مفید است.چهار گرم برگ خشک شده مو را در یک لیوان اب دم می‌کنند و می‌نوشند. این دم کرده سه بار در روز باید نوشیده شود.

برگ مو ادراراور و ضد خماری است.

برگ مو همچنین دارای انواع ویتامین‌های ؛سی،کا،ای و ب6است.

برگ مو یک ضد تهوع قوی و طبیعی است.

برگ مو برای قلب بسیار مفید است و مانند اکثر گیاهان برای کاهش وزن کاربرد خوبی دارد.

برگ مو اختلالات قاعدگی را برطرف می‌کند.بنابراین افرادگی که گر می‌گیرند و صورتشان قرمز می‌شود،باید از برگ مو استفاده نمایند.

دم کردن برگ مو و مصرف آن برای واریس موثر است.

با جوشانده برگ مو می‌توان چشم را شستشو داد و ورم ملتحمه را کاهش داد.

این خواص شگفت اور برای برگ مو علاوه بر غذای خوشمزه ایست که ایرانیان و برخی از همسایگان آن با نام دلمه پخته و سفره خود را با آن رنگین می‌کنند.اغلب برگ مویی برای دلمه استفاده می‌شود که بهاری باشد اما جالب است بدانید که تاک از ان درخت‌هایی است که حتی تا اواخر پاییز هم برگ‌های تازه رسته دارد.بنابراین با خیال راحت می‌توانید از برگ‌های خوشمزه و دارویی ان استفاده کنید.

اگر به دنبال برگ موی تازه هستید و در بازار به مشکل خورده اید، با شرکت صادرات ترشیز تماس بگیرید.

شرکت صادرات ترشیز

شرکت صادرات ترشیز با سال‌ها سابقه در صادرات انواع محصولات کشاورزی به سراسر کشور و برخی کشورهای دنیا تلاش می‌کند بهترین محصولات کشاورزی را با قیمت‌های مناسب به دست مصرف کنندگان برساند.

در هر فصل بهترین برگ موی باغات ترشیز-کاشمر-و شهرها و حومه آن دست چین شده و به شهرهای مجاور وسایر شهرهای کشور ارسال می‌شود تا به دست مشتریان برسد.

اخبار مرتبط

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   اخبار
  •   تاریخ انتشار :  2018/11/11